PASANG SURUT

Hey it’s life baby. Namenye lagi kehidupan pasti ada pasang dan surutnya . The whole week has been a mixed feeling kinda thing.

 

Hari Isnin haritu call Ayah dan saya tanye pasal appointment dia ngan Doktor. Ayah cakap doktor nak buat operation. Ahad masuk wad  untuk persediaan, Selasa tu baru prosedur nak dibuat. Kate Along Doktor nak buat debulking surgery tapi kene balik dulu dan discuss. Kesian Ayah. He seems depressed and scared. So, saya kene balik dan bagi moral support pade dia. Mesti. Kita cume ade seorang ayah je di Dunia ini.

 

So cepat-cepat mintak cuti ngan Dr Sham untuk 17& 18. Dapat. Oh mintak cuti CNY teruslah dengan Dr Sham. Alhamdulillah approve. Yeay dapat straight 9 days. So boleh balik kampung dengan Mr Fiancé dan pergi jalan-jalan (Demm, KB mesti jem last2 stuck kat rumah *sigh*).

 

Hari Jumaat haritu ada gotong-royong BPTK untuk bersihkan Taman Herba BPTK. Then dapat separuh hari + Dr Ramli belanja McD. Habis rosak perancangan kesihatan saya. Konon setiap Khamis jogging dan bersenam nak sihat tapi bila time makan tibai aje sembarangan.

 

Last minute plan, after gotong royong tu pegi jalan-jalan kat Jalan TAR ngan Dr. Zalilah. Beria nak pergi  Sogo. Hampeh nak masuk kene ade kad Sogo la plak sebab Member’s Card Day. Pusing Jalan TAR lagi baik. Dapat jugalah hasil tangkapan  ;)

Oh haritu beria nak tunjuk gambar kekasih-kekasih hati. Inilah dia Sudin dan Ripin:

Hai nama saya Sudin. So not glamer youuu

Hai nama saya Ripin. Saya seorang yang pemalu. Awww

Ripin ko tak jeles ke tengok makanan aku ni? Nyum nyum

Lihat ekor ku cantikkan?

Sudin ko nak fight ngan aku ke???? Ripin meluat.

 

 

E.N.D

This entry was published on January 15, 2011 at 11:41 pm and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

