Floating

Floating: Terapung-apung.

Boleh ke aku terapung2 kalau tak cukup fat deposit dalam badan yang dapat menyumbangkan bouyancy untuk aku float?haha.floating ni takde kene mengena dengan fat deposit atau laut. Aku skarang ni floating sementara menunggu KKM posting. Borang dah hantar seawal April lagi. Nape la KKM tak proses lagi..Dah la sementara tunggu posting ni kene datang kerja tanpa bergaji. Alasan yang bos aku bagi aku kene datang sebab kalau tak datang dikira “break service”.

Sigh. Sungguh tak bermotivasi nak datang kerja sebab tak dibayar gaji. Ape pendapat korang? Kalau datang kerja tapi tak dibayar gaji?? Aku ada jugak cuba ikhlaskan hati tetapi mengenangkan tanpa duit gaji, camne nak bayar kereta, bil telefon, bil broadband, dan segala jenis bil tak termasuk insurans kereta yang nak genap setahun plus budget untuk posting di tempat baru, aku jadi calculative.

Memikirkan tempat posting aku jadi bingung. Harapnya dapat seperti yang aku minta. Setahun berjauhan sangat menyesakkan. Aku tak mahu melaluinya lagi.

Oh oh oh. Sekadar meluahkan perasaan. 0_0

This entry was published on August 3, 2010 at 2:55 pm and is filed under work. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

