fifth

Semalam anniversary kami yang kelima. Alhamdulillah, susah dan senang, suka duka kami harungi bersama dan syukur dah masuk tahun kelima kami saling mengenali antara satu sama lain. Kalau dah kawen agaknya dah masuk tiga orang anak dah kami dapat. Tapi mungkin belum sampai masanya, telah ditentukan Dia.

Awal pagi semalam aku ke rumah jantung manis sambil membawa kad undangan perkahwinan kakakku yang bakal berlangsung bulan 6 ni.Mak si jantung manis  sangat sweetttt gitu. Masih teringat-teringat saat mak nya “memuji” si jantung manis. Si jantung manis pula “buat muka”. Comel betul tengok muka orang kena perli2 dan kene bambu ngan mak sendiri..comel.haha

Lepas tu kami ke rumah kakak dan abang si jantung manis. Aku pening mahu menjawab pertanyaan bila kan sampai masanya. Personally, aku tak bersedia lagi. Haish macam mana ni. Sekarang ni aku dah harus merancang ke mana aku selepas ni. Borang penempatan FRP yang patut aku isi, aku pun belum dapat buat keputusan lagi.

Semoga malam ni aku bermimpi dapat petunjuk..haha

Lastly, happy 5th anniversary dear🙂

This entry was published on April 19, 2010 at 10:04 pm and is filed under Uncategorized. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “fifth

  1. kak long on said:

    sukanye dia dapat jumpa buoh hati si jantung manis……………

  2. mestilah..u jgn jeless..hihi😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: