Regret

Aku tak pernah kesal dengan keputusan yang aku buat. Tapi kali ni, keputusan terbesar yang mengubah hidup aku ni, aku rasa sangat menyesal.

Mungkin ada hikmah di sebaliknya.

Tapi yang jelas lately hidup aku tak happy, tak bahagia.

Bagaikan boneka disuruh itu dan ini. Mereka masih tidak puas hati. Apa lagi yang mereka mahu dari aku? Aku sudah penat berusaha membahagiakan hati mereka.

Berdosakah aku membenci?

Aku manusia. Hidup bernyawa berperasaan. Tak perlu diatur apa yang perlu atau tidak untuk aku lakukan kerana aku berhak ke atas hidup aku sendiri. Aku mahu bebas!

This entry was published on September 5, 2009 at 8:05 pm and is filed under life. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

