Manusia bermulut jahat

Entri kali ini ialah untuk melepaskan kemarahan terhadap seorang hamba Allah merangkap ex klasmet. Terus terang saya katakan mulai hari ini saya takde kawan bernama $^%*%*%* (marah berapi api).

Pagi tadisaya online ym dan tetiba die ni buzz saye. Die tanye “dapat HUSM ke?”  dan die sambung lagi “mentang-mentang ayah keje HUSM main belakang ekjas dpt situ”. WTF. Makhluk ni dah melampau main tuduh-tuduh gitu. Siap sebut ayah segala ni memang nak kene ni. Let me get things straight.

1. Mase interview, interviewer tanye and saya mention hospital mane saya nak dan interviewer jot down.In fact, kat dalam borang bahagian pharmacy tu orang lain suruh tulis negeri tapi saya tulis HUSM (tidak ikut arahan).

2. Ayah saya cuma seorang Jurupulih Perubatan di HUSM dan tidak terlibat dalam pengambilan staf hospital. Lain la kalau ayah saya pengarah hospital.

Nah. Puas hati engkau?? Terlajak kata tak boleh diundur. Moga kau gembira ngan tempat posting ko manusia bermulut jahat!

Sori kawan-kawan. Sedikit emosional harini. Have a nice day y’all~ Mine already ruined. *sigh*

This entry was published on July 23, 2009 at 2:51 pm and is filed under friends, life. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Manusia bermulut jahat

  1. hazlin on said:

    saba je la beb. nak wat camne, org mmg byk mulut kan. ko tutup telinge sudaaa, toksah layan la org2 cemtu.

  2. tu laa..
    btul2..thanks alin~
    =]

Leave a Reply

