senang hati :)

“senangnya dalam hati, kalau beristeri dua”…dipetik dari lagu p.ramlee.. hehe klasik betul aku ni.

tapi sayangnye, saye mane blh ade dua partner..huahuahua…

happy. gembira. berbunga2..itulah kata2 yang tepat nak gambarkan perasaan saya time ni. almaklumlah dah habis exam kan. xde rase cemas, risau, bimbang dan takut2 dah. hehe. LEGA.

smlm wlpun dh xde exam, kami tetap kene pergi fakulti sebab ade ceramah. biase la fakulti paling berjaya dalam uitm ni memang suke buat aktiviti2 ni. tetap taknak bagi student enjoy walaupun dah abis exam. kene jgk pegi dgr ceramah pasal future career. huh mule2 tu rase malas amat. tapi bile tgk penceramah tu sy terus tengok dan tengok lagi. dalam hati ” indahnye ciptaan tuhan”..hehe.. nakal betul. mintak maaf encik azhar..awk jgn marah yek..😉

the last time kat fakulti :(

the last time kat fakulti😦

lepas tu we all head to mid valley to had our lunch. ktorng lunch kat chillis. sy makan lamb shoulder (steak). sedap bangat..papepn here it is the pic that i took during lunch smlm.

nyum nyum :)

nyum nyum🙂

setelah kekenyangan, we had our dessert..chocolate cake + vanilla ice cream + caramel..sedap tapi sayangnye time tu dah kenyang..

then we head back home..🙂

This entry was published on May 9, 2009 at 4:34 pm and is filed under food, friends, life, study. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: