finally its over!

yahooooooo

*jerit sekuat-kuat hati*

hepinye saye..exam dh abes. agenda seterusnya ialah hv fun, hv fun dan hv fun lg..🙂

inilah saat yang ditunggu-tunggu..habis belajar..tapi masih ade satu perkara lagi belum selesai. result exam..bab ni memang menakutkan..huhu.. harap2 semua clear la. InsyaAllah..

selepas ni sy kene fikir camne nak mengemas brg2 kt umah sewa yg bertimbun sy kumpul dr 2nd year. malasnye nak mengemas..sape2 nak jd buruh kasar??? sile contact saya di no fone saya..huhu.. kene fikir strategi ni. seboleh-bolehnye barang yang nk bawak blk ke umah kt kat kb paling minimum mungkin. Kalau tak mengamuk ayah tengok sgt byk brg sy bwk blk dan timbun kt umah sane plak. hehe..

ok lah. nk rehat and pasni nk pegi ronggeng..jom kawan2!!kita ronggeng~

This entry was published on May 7, 2009 at 6:50 pm and is filed under life, study. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: