Mutants?

im back..mcm tgh kemaruk brcinta ngn blog la plak sbb dlm mase sehari smpai 2 entri saya publishkan..huhu

Td setelah saya rase depressed, maka dengan itu saya telah keluar bersiar-siar dengan encik azhar. Rancangan asal ialah menghabiskan masa di putrajaya.. tetapi saya plak terlupa pegi amik encik azhar (rumah die satu jalan je ngan jalan nak pegi putrajaya). Lepas tu die call.Alamak! Boleh pulak aku terlupa dah janji nak keluar ngan die lepas Zohor. Terus saya terlompat2 bersiap. Kesian die..dah pukul bape time tu..dahla die tak makan tnghri lagi..

Last2 die kate die yang akan datang kt my house and off we go to the same usual place Jusco Bukit Raja. What a boring place to be tapi ok lah dari duk umah. We had our lunch. Then window shopping.. (memandangkan im not in the mood for shopping). Next kitorang pegi tgk wayang.. ni hah citenye..

wolverine rocks!

wolverine rocks!

Soalan yang pasti bermain2 dlm minda korang ‘Best ke cite ni???

Jawapannya…saya bagi 5 stars!. Untuk orang yang tak suke kartun X men, tak pernah tengok X men movies, tak pernah suke cerita pasal all weird mutants like me, i would say it is a good movie. If orang lain rase cite tu biase2 je pun, it is worth watching it la. Honestly i enjoyed watching the movie sampai tak sedar yang encik azhar ade kat sebelah..dia plak siap tertido2 lagi. Die siap cakap saya smpai ignore his prescence there. Of course la.. the screen is waaaay bigger than you my dear..hehe

Alrite then..enough of rest for today. Starting from tomorrow, i’ve to work hard for the last paper of the last sem..😉

This entry was published on May 3, 2009 at 11:38 pm and is filed under life, love, movies. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Mutants?

Leave a Reply

