exam oh exam~

Akhirnye dapat jugak aku meluangkan mase nak mencoret2 kt blog yg lame ditinggalkan ni. Alkisahnye hari ini adalah first day saye menjawab exam. Huhu..keluar rumah bace2 ayat la, keluar ngn kaki kanan dulu la..biase la.ikut petua mak le katekan. Sampai2 kat sane nerves menjelma. muke still maintain wat2 biase tp dlm hati ni siape la yg tau.

Masuk2 je dewan, flip2 kertas exam..jeng jeng jeng..huish susah gile soklan MCQ tu. Bengang btul aku. Kalu bawak masuk buku pn blm tentu blh jawab. Exaggerating la plak aku ni. Nasib baik lecturer kasi hint untuk essei, kalu x…hish tak nak cakap la ayat seterusnye. Pape pun bak kate orang perjuangan mesti diteruskan, aku jawab jugak la soklan tu dengan teknik menggoreng dan menembak walaupun sebenarnye aku tak pasti pn dgn jwpn yg aku tulis tu..huahuahua..kalu ayah aku tahu ni..

Habis je exam, aku dah berangan2 nak  pegi deto o shimasu dgn a’aa..nak tengok wayang cite uninvited tu. Tgk2 aku dpt sms katenye “saye demam arini..x sihat”. Kecewanye saye… =( Hmm..x semua bnda yang kite rancang tu turns out the way yang kite nak. Jadi, moral of the story..hehe..

Last2 tu aku call die tanye how was he. A’aa memang xde suare pn nk cakap. Kesian la plak kt die.. Mane taknye semalaman pgi tgk bola kat stadium. Boleh bayang la..mesti die semangat menjerit2 sokong team fevret die. Same la ngan the last time yang kitorang pgi tgk chelsea at malaysia tu. Semangat semacam. Agaknye bola ngan lelaki mmg x blh dipisahkn.

Since xde bnde pn nk dibuat after exam, i grab my car keys, pegi kedai beli ubat panadol, roti and beli nasi bungkus skali untuk a’aa (die xlarat nak kuar g beli makanan). Pastu drive g jumpe die. Memang kesian la tengok. Dah le esok kene pegi outstation kt Johor. Hope u get well dear..

Malam ni tgh in ‘denial state’ nk sambung bace buku lagi. Next paper Ahad ni tapi memang xbace pape pn lagi..Huhu. Camne ni?? Dah le paper 6 credit hour. Chaiyok!!!!

This entry was published on April 26, 2009 at 8:39 pm and is filed under love, study. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

